- Reklamácie, ktoré sa týkajú poškodenia zásielok počas prepravy je potrebné nahlásiť pri preberaní tovaru. Odberateľ je povinný vyhotoviť reklamačný protokol za účasti špedičnej spoločnosti a bezodkladne o tejto skutočnosti upovedomiť danish prostredníctvom telefonu alebo e-mail. Reklamácie, pri ktorých nebol dodržaný uvedený postup , nebudú zohľadnené.
- Reklamácie, ktoré sa týkajú kvality služieb alebo produktov, je nutné nahlasovať telefonicky, alebo v e-mail okamžite po prevzatí, alebo zistení nedostatkov – najneskôr do 2 pracovných dní od prevzatia.
- V lehote 5 pracovných dní od telefonického, či elektronického oznámenia, je potrebné zasielať reklamáciu formou písomného reklamačného protokolu, ktorý si môžete stiahnuť TU, následne ho v PC vyplniť vytlačiť, podpísať a spolu s tovarom odoslať na adresu danish.
- Zákazník musí tovar náležite zabaliť a odoslať kompletnú reklamovanú položku objednávky. Náklady na zaslanie reklamácie znáša zákazník, v prípade uznania reklamácie náklady na zaslanie (prevzatie) znáša danish.
- Reklamácie, ktoré sa týkajú kvality tlače v prípade, ak nebude vrátených 100% reklamovaného nákladu, budú vyhodnotené ako neoprávnené.
- Prevzatie reklamačného protokolu a tovaru, (čím začne plynúť 30 dňová lehota na vyriešenie reklamácie) pracovník od danish zákazníkovi oznámi bezodkladne.
- V priebehu 30 pracovných dní od prevzatia reklamačného protokolu a reklamovaného tovaru v danish bude reklamácia vyhodnotená a danish bude zákazníka informovať o spôsobe jej riešenia.
Táto webová lokalita používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť najlepšiu možnú používateľskú skúsenosť. Informácie o súboroch cookie sú uložené vo vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako napríklad rozpoznanie vás pri návrate na našu webovú stránku a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky sú pre vás najzaujímavejšie a najužitočnejšie.
Všetky nastavenia súborov cookie môžete upraviť tak, že prejdete na záložky na ľavej strane.